Espertu di fabricazione di vetru

10 anni di esperienza di fabricazione
pagina-banner

Chì sò i requisiti di a buttiglia di vetru per u prucessu di stampa di serigrafia?

Oghje, i standard di vita di e persone sò sempre più alti, è i so bisogni per a qualità di vita sò ancu più alti.Per risponde à i bisogni di i cunsumatori, a buttiglia di vetru hà ancu applicatu u prucessu di serigrafia.Allora, chì sò i requisiti per u prucessu di stampa di serigrafia per i buttigli di vetru?Fighjemu cun mè quì sottu, spergu chì vi aiuterà.

mostra

1.In generale, hè aduprata cum'è un prucessu di trasfurmazioni di l'etichetta grafica è di testu per i prudutti di imballaggio, chì hà un impattu impurtante nantu à l'imaghjini di u produttu, cusì hà esigenze tecniche più altu.

2.Serigrafia nantu à buttigli di vetru: Per a stampa di serigrafia nantu à buttigli trasparenti o smerlati o spruzzati, deve esse aduprata tinta d'alta temperatura.Dopu à u culore, sarà cottu à alta temperatura.Ùn sguasserà micca è ùn hè micca faciule da scratch.U primu fabricatore per realizà a stampa di serigrafia hè generalmente più di 5.000 pezzi, a tarifa per menu di 5.000 pezzi hè 500 yuan / stile / culore, è a quantità per più di 5.000 pezzi hè calculata à 0,1 yuan / tempu di culore.

3.In u disignu, ùn deve esse cunsideratu più di 2 culori.A film deve esse negativu.U testu, u mudellu è e linee ùn deve esse troppu magre o troppu grande, chì ponu facilmente causà linee rotte o accumulazione di tinta.A prova deve esse cunfirmata prima di a pruduzzione in massa per evità e differenze di culore.

vetru
vetru
vetru

4.Se a buttiglia di vetru frosted hè stampata in modu sbagliatu, pò esse ripulita è stampata di novu, è a tarifa di trasfurmazioni hè 0,1 yuan - 0,2 yuan per pezzu.

5.U listessu culore stampatu di a buttiglia tonda hè cuntatu cum'è un culore, è a forma piatta o ovale hè calculata secondu u numeru di superfici stampate è u numeru di culori stampati nantu à a superficia stampata.

6.I cuntenituri di plastica sò divisi in tinta ordinaria è serigrafia di tinta UV.A tinta UV hè largamente usata.I caratteri è l'imaghjini anu un effettu tridimensionale, sò più brillanti, ùn sò micca faciuli di dissolve, è ponu stampà effetti multicolori.A quantità di partenza hè generalmente più di 1000.

7.A tarifa di serigrafia per i buttigli di vetru è di i buttigli di plastica serà addebitata.S'ellu hè una nova buttiglia di imballaggio di specificazione è a fabbrica di serigrafia ùn hà micca l'attrezzatura currispundente, a tarifa di l'attrezzatura serà addebitata, ma questa tarifa pò esse dedotta da fà una certa quantità di stampa di serigrafia.Per esempiu, u voluminu di l'affari hè più di 2 Più di 10 000 yuan pò esse esentati da sta tarifa.Ogni fabricatore hà diverse cundizioni.In generale, a tarifa di stampa di serigrafia hè di 50-100 yuan / pezza, è a tarifa di installazione hè 50 yuan / pezza.A tarifa di stampa calda hè di 200 yuan / pezza.

 

mostra
vetru
buttiglia di vinu
buttiglia di vinu

8.Prova nanzu serigrafia batch, è poi pruducia dopu à cunfirmà l 'effettu di stampa gràfica è testu.Dopu a cunferma, u periodu di regulazione di a produzzione hè di 4-5 ghjorni, secondu a difficultà è a quantità di serigrafia.

9.Di solitu, a fabbrica di serigrafia hà bronzu, argentu caldu è altre tecniche di trasfurmazioni, è i metudi di stampa di serigrafia includenu manuali, serigrafia meccanica, tampografia è tampografia di sticker è altre tecnulugia.

10.Quandu si pruducia è si usanu buttigli serigrafiati, si deve esse attenti à evità una manipulazione eccessiva o una collisione, per evità l'effettu di a stampa di serigrafia ricamata, è per sceglie un metudu di disinfezione raghjone durante a produzzione.

11.U costu minimu di a serigrafia hè 0,06 yuan / culore, ma una attenzione particulari deve esse pagata à u fattu chì a serigrafia ùn hè micca abbastanza bè per ottene l'effettu di u disignu previstu, è tuttu u batch di cuntenituri pò esse scrapped.A serigrafia pò esse serigrafata secondu u percentuale di culore spot per ottene culori ricchi.


Tempu di Postu: Apr-28-2022